söndag 26 juni 2011

And im here!

Hejsan <3
Nu är Pappa och jag framme i Jämtland och farmors kusin då rå! Men i dag har vi åkt bil hela dagen men det var en krock i Sundsvall också och då kom det 2 bärgnings-bilar och det var en trasig husbil och en trasig annan bil.
Men det var ju tråkigt stackarna som satt i bilarna!
Men nu är kl 22.57  och solen är inte nere än men i morgon ska vi åka båt och så ska vi bada och äta frukost tidigt så vi hinner kolla djur och sånt innan det blir dag men jag saknar Allan<3 och Tovis och Emmi men nu ska jag läsa en tidning eller nåt!
Vi har också ätit middag hos några och vi åt så mkt så nu äter jag nog inte på år! Nemen jag är mätt!
 Jag <3

 Förra årets midsommar-stång (det set ut som den brinner!)

 Båt-huset ska ju åka båt i morgon! :D.

Här bor vi :D.

 Där borta bodde vi förra sommaren ligger ungefär 400-500 meter här ifrån skit-fint det me.

 solnedgången vid 11 tiden!

 Sol redan nu men det är som dag på natt!
Fast allting är mkt finnare i verkligheten! <3 :) :D
//Strössel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar