onsdag 29 juni 2011

I morgon im Home! :D

Hejsan <3
I dag har pappa,farmor,farmors-kusin och jag badat där vi var igår och det var jätteblåsigt men det blåste ljummet så tummen upp för det! :D    Men jag och pappa tog ett kvällsdopp förut det var kul! :)
Men i morgon ska vi hem och vi ska åka vid 8 på morgonen men jag vet inte om jag hinner blogga då för jag har tänkt att ta ett morgon-dopp och sen så ska jag packa ned lite mera grejor i min väska men sen stannar farmor här tills på nästa fredag men jag ska lägga in lite bilder nu sen borsta tänderna! :D
 Fågel-bo antagligen gök bo! :)

 Uppe på ett elskåp.

 Bra väder! :)

 Kvällens sminkning bara lite lila rött  brunt läppstift (fick låna av farmor! :D. )
Thank u <3

 Går en liten bro till våran stuga och här är bäcken under! :) <3.

 Här är bron. <3
Men jag kommer att sakna Jämtland supermkt! <3
//Strössel.

1 kommentar: