fredag 1 juli 2011

SORRY :P

Hejsan <3
I går kom vi hem och jag hann inte blogga för i bilen var det inge internet och vi åkte tidigt på morgonen så jag hann inte. Men i dag har jag kollat lite youtube och varit med när mamma klippte sig (det bliv superfint <3 !) och sen åt jag lunch där också och nu på efter middagen så har vi varit i badviken och badat och det har typ varit 5000000000000000000 grader asså jag håller på att smälta men men...Och våran katt har varit borta i 4 dagar :( :/ men vi har letat och letat och sen så när vi skulle gå till huset efter badet så satt han där och pep så sött och han var väldigt hungrig han hade typ blivit inlåst i ett garage! :(
Men nu är han hemma och det känns superskönt att ha lilla <3 hemma!!!!!! :D :)
//Strössel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar