onsdag 6 juli 2011

Grönalund! :)

Hejsan <3
Idag var min brorsa på grönan och han köpte 3 saker till mig som var väldigt gulligt av honom. Nr 1 en melon-rem. Nr 2 en lakrits-rem. Nr 3 en polka napp. Tack gånger 1000 brorsan YOU ROCK! <3
Men sen har Allan<3
och hennes kompis Linnea varit och badat och vi har haft det jättekul men sen så drog vi hem till Allan<3 och vi badade i hennes pool och vi har käkat pizza till middag och druckit fanta men men.... :)
Sen har vi hoppat studsmatta och så men imorgon så ska Allan<3 och jag och mormor och morfar till ett väldigt långgrunt och ljus botten så det kommer att bli väldigt roligt med bästis och mina små änglar mormor och morfar! <3< <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3.
Här kommer 2 bilder på mitt goda godis! :D
Candy is always good! :)

 Yummi! :)
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar