onsdag 13 juli 2011

Bilderna som ni har väntat! :)

Hejsan <3
Idag har jag och brorsan hjälpt pappa med att tvätta bilen och jag känner ingen bil när jag blir stor fy fan vilket jobb asså men det var ganska kul eller rättare sagt superkul. :)    Imorgon ska vi på middag hos Linnea (LOVE U <3)   Men jag har också köpt en ny bikini idag på HM och en annan sak! :)    Men nu är kl ganska mkt för att blogga så jag ska väll läsa på min ipad eller nåt! :)
 Ankunge (söt!)

 Svanungar! :)

 Jag och Allan<3 men henne ser man bara lite! :D

 Min goa glass med lakrits strössel.

 Åt den typ på 5 min för att den rann så mkt! :)

 Jag inan vi åkte! :)

 Vi åt bigaroer på båten (vi åkte båt dan efter museet. Och här var det 3 st som satt ihop! :D Fick massor av mormor och mrfar för dom har i lass! <3 :) :D

 Vattnet glimmade så mkt från båten underbart! :)
Vi åkte våran båt! <3
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar