fredag 15 juli 2011

Hej :)

Hejsan <3
Idag har jag varit med Allan<3 och vi har kollat på 2 filmer som äger den ena filmen som hetter Wild Child köpte jag på ICA idag men den andra hade vi. Men filmerna som vi såg hette:Wild Child som jag skrev och Flipped och båda är mina favo-filmer men om jag ska välja så.......... går det inte! :)
Men i morgon ska jag nog kanske vara med nån men sen har jag köpt efterlängtade after eight (stavas)
det är som mintkräm i choklad och jag har inte ätit det sen förr-förra sommaren och dom är en av mina favo-godisar. <3
Nu är kl ganska mkt och mamma och pappa <3 har fixat en ny säng till mig som blev superin den är vit. :)

Ett tips med att ta av/bort smink är att använda Oliv naturell cosmetic wipes och dom tar bort allting på en gång i love themkan köpas på typ Kicks! :) :D <3
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar