lördag 2 juli 2011

Varmt som attan! :)

Hejsan <3
I dag har jag bara varit hemma men det har varit så djävulskt varmt asså jag har nästan stoppat in huvet i frysen men jag och mamma och brorsan har badat men det var väldigt mkt folk där men sen skulle pappa och mamma och jag till Linneas pool och bada men den var helt grön för dom hade stängt av en reningsgrej så vi ska sätta på den och sen kan man bada där om typ 2 dagar.
Men i morgon ska vi till STRANDEN! och bada fett nice jag svettas som in i helvete nu! Så jag ska hälla en hink med kallvatten över mig!
Men här kommer lite bilder från idag.
 Dagens sminkning guldig ögonskugga,mascara och lite silvrig eyeliner! :)

 Håller på att bli ett körsbär! :)

 En macaron (stavas) som var toppen (fick macarons av mamma i torsdags när vi kom från Jämtland och rummet då rå! :) )

 Mitt nagellack! :D
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar