söndag 10 juli 2011

Sleep over :)

Hejsan <3
Idag så har Allan<3 och jag varit på ett museeum och det var underbart för vi var på ett museeum med massor av klänningar,skor,smycken och några väskor och vi var på Lars Wallins utställning med min farmor och vi hade det bäst! :)      Men sen köpte jag ett bara vitt block som man skulle designa i och en kolpenna och jag blev nöjd med allt iaf! :)       Men jag tackar min farmor för maten och glassen och framför allt en underbar dag med den coolaste farmorn i världen! <3 <3 <3 <3 <3 I LOVE YOU!
Jag är hos Allan<3 nu och jag ska sova här men snart ska vi baka chokladbollar och kolla lite tv elr nåt sen blir det ett kvällsdopp i Allan<3s pool men vi kom nyss hem från ett badställe vi tog ett dopp där med! <3 :) :D
Här kommer lite bilder på lars wallins klänningar och saker (man fick inte fota där inne!)

Cool han gör väldigt anorlunda och snyggt! :)

Snyggt men den här klänningen såg vi inte! 

Han har bla gjort Viktorias klänningar och till hennes bröllop förra året! <3 :)
 En ritning som var där.
Han gör fina ritningar! :)
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar