torsdag 14 juli 2011

Bilder på lite shopping + middag ikväll! :)

Hejsan <3
Idag har jag och pappa kollat postlådan och då var mina saker där asså Uggle-läppglanset,Uggle-handkrämen,Nyckelhattarna och sen ett till läppbalsam! :)  
Sen har vi varit på middag hos Linnea och vi hade det bäst men sen så försökte jag bada i deras pool men det var kallt så jag tog en varm dusch ist! :D
Men jag har också varit lite med Allan<3 idag och vi har haft kul med allt möjligt. <3
Men igår köpte jag ju en ny bikini och mamma köpte ett nagellack till henne och mig! <3
 Här är handkrämen i doften:Wild Rose!

 Ett Oilly läppbalsam:Typ jordgubbe!

 Mitt Uggleläppbalsam i doften:Vanilj men luktar också honung! :)

 Mina nyckelhattar med apor (supersöta!)
Det är en på min nyckel! <3

 Bikini-överdelen!

 Bikini-underdelen!

 Bikini-underdelen har som små guldiga och rosa pärlor på sidorna. :)

 Nagellacket men det är egentligen mkt mera grönt turkost än blått som det ser ut att vara i bilden. :)
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar