onsdag 25 april 2012

Jag är så glad!!!!!!!!!♥

Hejsan alla Beliebers!♥
Justin kmr till SVERIGE! OYEAH!!!!!!!!!!! Asså han sa det igår och jag blev sååååååå jävla glad då♥
Han kmr nog inte i sommar för då ska han till andra länder men iaf i höst kanske och då ska jag absolut gå, ja som f*n!!!!!
Jag är så glad så jag snart dör, nemen det är en av mina största drömmar att han kmr hit och jag får uppleva han sjunga live!!!!!!!!
Jag struntar i alla non-beliebers för jag stöttar honom genom allt så ni som inte är det.... Kan ju hålla sina attityder och åsikter inne! PS: hade min Biebs tröja idag för att vissa att jag inte bryr mig om alla andra som kmr med spydiga kommentarer 24/7!!!! ;)


Och imorgon i skolan ska vi plocka skräp euuw, haha nemen det är jue fräscht nu ska jag sova!
GODNATT BELIEBERS!♥

//Beliebern #1!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar