fredag 6 april 2012

Shopping :)

Hejsan
Idag kom släkten och vi hade jättekulish!
Vi åt mumsig Påsklunch så gottiie ;)
Sen så gömde jag ägg och andra gömde till mig.
Av Mormor och Morfar fick jag ett ägg med Lindor chokladkulor i asså i mjölkchoklad och en hundralapp så tusen tack till dom riktigt nice!♥ Och av Farmor fick jag ett ägg med Smarties i,chokladpengar,Jelly beans och 6 olika nagellack från Teneriffe asså hon var där ganska nyligen igen och alla är så fina,jättevåriga och sommriga :)
Och sist av min Morbror Stefan som gav mig Schweiz-isk choklad med hasselnötter i. Så tusen tack till alla fina människor som gjorde min dag och Påsk awesome! Och imorgon ska vi till Gondolen en jättebra resturang i stan :D♥ Juste igår shoppade jag jue och här kommer bilder på allt...(jag vissar vad jag fick i äggen imorgon!)
Från HM så köpte jag detta linne (fanns i massa färger) är kortare fram än bak ;)

 Från Hollister en rosa t-shirt som är assnygg och sååå mjuk (döör lite!) 

 Från Hollister rosa shorts som är jättemjuka och snyggish!
Och sist från HM en Justin tröja som det står Justin Forever på och hans "tecken" asså ett hjärta med händerna!
Jag blev asnöjd med allt och nu har jag äntligen en Justin tröja awesome!
Jag hade jättekul med mamma i Täban igår hoppas du också hade det
Här får ni Dagens Facelook också ;)
 Japp det var det vi ses 
PS:Jag vill jättegärna på Justins Believe tour i sommar!
//Strössel♥♥♥♥♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar