måndag 16 april 2012

Trött men glad!

Hejsan♥
Idag så hade vi fågelskådning...och jag gillade det asså det var ganska kul elr mycket roligare än vanlig skola! Skulle lugnt kunna gå upp kl 5 varje morgon om man slutar halv 10 så skönt!
Efter att vi var där så var Nicco, Julisen, Emmi, Tovis och jag tlsm så mys, nemen vi lagade lunch och hade så flum jag älskar er cheyor!♥
Och Tovis somnade i en fåtölj hemma hos Julisen och vi kladdade i hennes ansikte med tuch-penna sååå kul, vi skrev massa och ritade ihop hennes ögonbryn mm haha lolzz! :D
Och nyss så tränade jag på Franska-läxan och det var väldans jobbigt asså har sååå mycket att göra... :/
Och imorgon så ska jag kolla mitt hjärta och se hur det mår, jag har ju haft massa hjärtrusningar mm...
 Jag älskar William han är så skön kolla bara, haha dör!


CYA BITCHES!
//Strössel♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar