lördag 5 maj 2012

Grattis bebis! ♥

Hejsan och Grattis till Tovis som fyller 13 år idag! HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA! ♥ :D
Jag vet iaf en grej som hon fick... en mobil, oyeah! Och av mig så fick hon en chokladkartong från Anton Bergh som väger 1 KG! Men vi åt lite igår och så av den och det var kul för en grej som Tovis smakade haha dog! ;)
Jag vill bara att du (Tovis) ska veta att du är en familjemedlem och en syster för mig och Jag älskar dig fööör mycket, jag KAN inte leva utan dig! En värld utan ditt existerande är som döden...!
Så Grattis till världens bästa bebis, nemen du är awesome och så fin! Älskar din klädstil, skratt, sminkstil, snällhet och att du finns!!!!! :') 
Jag skulle vilja kma och fira din födelsedag men när vi ses på Måndag elr tidigare så ska jag krama dig tills du förstår hur mycket jag älskar dig! Du tar en väldans stor del av mitt ♥ och när vi har flumm så tänker jag inte på något annat än att jag har världens bästa-vän/syster som alltid är där för mig och jag för dig!
G.R.A.T.T.I.S BEBIS
 + =Systrar!
//Strössel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar