tisdag 1 maj 2012

PEPPA SOMMAR NU DAH?! :D ♥

Hejsan ♥
Jag kollar massa mode på nätet ex Nelly.com!
Och jag har hittat massa klänningar mm.
Jag ska nu spara och beställa skor och klänningar till sommaren från olika nätbutiker (Kanske)!!!!! :D ♥
Jag har hittat världens snyggaste avslutningsklänning och skor helt röda och alla skor som jag ska köpa är highheel! Haha nemen jag ska börja med det i sommar eftersom jag är inte fööör lång så det passar med en solbränna, kort-klänning och pumps! :D 
Ett tips är att kolla på Nelly.com för deras bikinisar är supersnyggish, så Allan om du läser detta så få in där för jag vet jue hur tokig du är i bikinisar haha! ;) ♥
Jag avslöjar ingenting än om vad jag ska köpa men ändå haha...
Jo jag tänkte att när Tovis och jag är i Schweiz i sommar så ska jag ha kort-klänningar och pumps så 6Y! ♥
Och förut så fick jag jue en lipscrub från mamma för doctor-grejen och nu får ni se här!

 //Strössel ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar