onsdag 30 maj 2012

Justin i Norge förfan!♥

HEJSAN ALLA BELIEBERS!
Bara så att alla vet så är min människa Justin i Oslo och har konsert idag!!!!!!!!!!! :)
Men jag bah: OMB han är i fucking Norge inte långt här ifrån! :D♥ Senare: Jag vill inte leva jag kmr inte att träffa min egen man! :`(
Och nu: Stoneface och inte så glad över det men han kanske kmr hit nån gång om 100000000000 miljarder år...♥ Ja det är mitt liv just nu, hur är ert?
Aja idag så har jag varit hemma igen och kmr vara det imorgon också... Jag har mest vilat idag elr har bara vilat och hållit på med Ipaden och min phone ;)
Jag funderar på att starta en kanal på Y-tube ska jag???
Men just när jag är sjuk och får feber på natten så snackar jag jättehögt!
Mamma vaknade förut av att jag babblade om Tovis och mig och att hon tog min stol mm! livet är hårt ibland ;)
Nu ska jag Instagrama mm så vi ses pussungar!


//Strössel ♥ ♥ ♥ ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar