söndag 27 maj 2012

Så jäkla kul + MORSDAG!♥

Hejsan!
Igår-idag så sov Jag, Emmi, Tovis och Julisen över fast vi sov ingenting asså serri vi var vakna när det blev ljust igen men det blev inte mörkt helt iaf. Vi hade det så kulish! Och vi tältade och flummade mer än förr, nemen det var kul som fan att vara med er tjejor ;) ♥
Asså Emmi och Tovis hade födelsedagsfest och jag gav Emmi: Dushkräm som luktar bär och godis och till Tovis så blev det: Rosa nagellack och Parfym, sen så gjorde jag ett collage till dom också :)
Men imorgon så ska klassen och jag till Grönan efter skolan och vi slutar tidigt så det är fett med soft ;)
Nemen det ska bli så jäkla kulish asså är fett glad för jag vill dit med alla fina människor!
Aja nu så ska jag se Gossip Girl med mamma och sen ska jag bada. 
Och såklart då är det Morsdag idag och jag gav mamma massor av choklad och ett hjärtformat kort med text i.
Jag älskar dig mamma av hela mitt hjärta du är alltid där för mig och är så snäll! ÄLSKAR DIG! Mer än du någonsin kan ana!♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar