måndag 28 maj 2012

GRÖNAN!

Hejsan alla Grönisar haha!
Idag efter skolan så drog jag och min klass till Grönan så jäkla soft asså :)
Vi slutade tidigare och vi hade det seriöst bäst! Jag åkte frittfall 1 ggn, Insane 5 ggr, kvasten 1 ggn, Lustiga huset 1 ggn, Jet line 1 elr 2 ggr, blå tåget 1 ggn, twister 1 ggn och kärlekstunneln med Emmi så nice!
Iaf så var Ulrik Munther på scen och vi vinkade och så, sen så åkte Julisen och Tovis + jag frittfall sammtidigt som Molly Sanden (hon är skit-söt!♥) Sen så träffade vi Molly igen i Insane så kul! ;)
Japp dagen har varit awesome! Men imorgon blir det dessvärre ingen skolish för mig för jag är så sjuk så att det inte är sant! Asså jag har kämpat mig igenom dagen hårt för Grönan men nu orkar jag inte så jag ska till Mormor och Morfar imorgon och vila ut mig...
Hoppas att ni också har haft det awesome idag för det har jag ;)
//Strössel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar