måndag 10 oktober 2011

En lite shopping och dagen som gått ;)

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan och det var väll som en vanlig skoldag men jag har gjort en sak eller aah vill inte dela med alla men men.....
Sedan skulle vi i Showroom gruppen stanna längre än alla andra asså Showroom är vårat elevens val och då så skulle vi presentera för alla lärare och då behövde vi stanna 1 och en halv timme mer än resten av klassen.
Vi i gruppen är Tovis, Julisen och några från paralellklassen ;)
Men men..... sen var det Julisen och Emmi som gällde ( Emmi väntade på os när vi redovisade och flummade med os! )
Men i går blev det lite shopping och här är lite bilder <3
 Hello kitty saft smakar mums fick av mamma bara en liten gullig present ;)     Tack mamma <3.

 Sedan bakade mamma mini chokladkakemuffins dom var utsökta mamma :) tackar!

 Yummie! <3 dom var små o goa ;)

 En film as-bra enligt mig dårå <3
5 stjärnor av 5 :)

 Jenka tugummi mitt favorit tugummi ;)

 Sminkservetter till att ta bort smink med :)
Vi köpte 2 olika märken med det blev det ju 2 paket ;)

 Jag köpte lösnaglar också som man gör själv och här är resultatet jag blev väldigt nöjd, riktiga nice naglar ;)

 Ollala!!!!! <3

 Detta är märket...

 Sedan ett Mavala nagellack som är silvrigt och glittrigt och fint ne faktiskt jättefint!!!!!!!!!! :)

 Detta är namnet: Silver glitter <3


PS:jag köpte också en tandborste men tog ingen bild på den, det är pussmunnar på den nu ska jag hålla på med IPADEN! :D

Hejdå i linginskogen :)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar