lördag 29 oktober 2011

Pappa älskling :)

Hejsan <3
Idag har jag varit med Linnéa lite och det var jättekul och vi skrattade så det blev tårar till slut <3
Men pappa kom också hem idag och han har varit borta i 8 dagar så det är väldigt jobbigt men det har gått bra men när han kom hem gav jag honom en liten kruka som ser ut som en glad pumpa med blommor i... :)




Men pappa gav mig också massa saker som jag älskar <3
Här kommer lite bilder på grejorna som jag uppskatar jättemycket ;)
 Jag fick en jacka av pappsen som är så fin och nu på bilden är den limegrön men om man vänder den ut-och-in så blir den

 grå för det är liksom 2 i 1 så man kan ha den åt vilket hål man vill och det är jättecoolt och bra tycker lilla jag :)

 Märket är WILDROSE :) <3

 Jag fick ett bokmärke med en rosa dalahäst på fin fin <3

 Gamla mormors karameller heter dom och är jättegoda ;) 

 Här är dom smaskiga karamellerna :)

 Och så dricker jag te :)



//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar