torsdag 20 oktober 2011

Fredag tomorrow ;)

Hejsan <3
Idag har jag bara varit i skolan och det blev blä mat som vanligt men jag var sen med Emmi och Tove och det var väll kul, men jag var as-hungrig när jag kom hem så jag fick mums mat den var god iaf <3


Men i helgen så ska vi i familjen till mormor o morfar för att morfar och min morbror fyllde år i Tisdags så vi ska dit på födelsedags-middag och det ska bli jättemysigt <3 :)
Men jag ska ge morfar ett skåp med lila prickar och morbror en smörkniv som jag gjorde klart i dag på träslöjden den är grön med en röd-blå blomma <3


Men i morgon är det FREDAG och jag älskar fredagar fatta att bara gå hem efter skolan och ta det lungt men jag är så trött på fredagar men jag brukar ha mys med familjen men pappa ska till ett ställe och vara där med en släkting och dom ska till skogen och jaga eller något och det ska bli mysigt att mysa med mamma <3
Men jag kommer att sakna pappa för att han ska vara borta i en vecka typ men men..... <3
Jag ser på tv nu men jag är trött och ska bara ta det lungt :)

 Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar