söndag 23 oktober 2011

Mormor och morfar = BÄST :)

Hejsan <3
Igår så firade vi morfar och Stefan min morbror och det var så kul :)
Vi åt halstrad rödding med potatis, sallad och vinsås och det var så gott så jag vet inte vad men mormor är så bra på att laga mat i love her so much :) <3


Jag gav morfar ett skåp som är jättefint och ett kort som det står massa fina saker i <3
Till Stefan så gav jag ju en grön smörkniv och ett kort med en kattunge på <3
Men jag gav båda lite pengar också :)


Sedan blev det den godaste tårta i världen och det var en tårta med vit-choklad på och sedan lite goda asså ätbara dekorationer på och sen massor med krämig vaniljkräm i och fluffig grädde och mormor hade sagt till bageriet att skriva 75 år på tårtan och det gjorde dom för morfar fyllde 75 år och det var gulligt gjort tycker jag <3 :)


Men dom fick ju massor av andra presenter också men men.....   :)
Men vi hade det så roligt och jag älskar att fira saker men det var mysigt och jag älskar det :)


Mormor har stickat ett par mysiga och jättefina sockor till mig som hon gav mig och dom är i olika färger :) <3




Men mamma och jag hade också köpt en annan liten tårta men den fikade vi med i dag ist ;)


Nu Gustafsson tre trappor det är så roligt :)


Dricker även lite Julmust mums ( längtar till Julen så mycket :) <3 )




Här kommet Bilder ;)
 Dukat bord :)

 mys mys <3

 Stefan fick fina blommor :)

 lite av presenterna :)

 Mussi (mormor och morfars katt)

 Tårtorna...

 Sallad (mums) :)

 Jag i går kväll ;) <3

 Mina sockor som jag fick <3 :)

 Bara älskar dom här tavlorna <3

 Mormors kök :)

 Morfars blommor <3

 Tårtan den goda :)

 Fin fin :)

 Tårtan som jag och mamma köpte ;)

 rött vin till stefan :)

 Dukat igen jag gillar det jättemycket :P

 mormor lagar mat :)




//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar