fredag 28 oktober 2011

Min goda efterätt :D

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan och då så hade vi bild-dag och det var jättekul vi gjorde collage och med massa bilder som vi skulle klippa ut från tidningar och så men det var jättekul som sagt....      :)
Men sen var det lite andra bildupgifter som var ganska så boring men sen skulle vi ju STÄDA..... och det du var inte så kul men det gick ganska fort och efter skolan så gick jag till Tovis och vi flummade som vanligt och det var kul men i morgon så ska jag vara med Linnéa och jag har saknat henne as-mycket för hon har flyttat till Frankrike men nu är hon och hälsar på OMG! <3 vi kommer att ha det as-grymt...... :D


Nu kollar jag tv ses <3


Detta är min efterätt och det är Citron-fromage med en maräng på toppen :)




 Yummie <3

 Mumsit :)


//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar