torsdag 6 oktober 2011

Hellu ;)

Hejsan <3
Idag har jag varit med Tovis och Emmi efter skolan och vi flummade as-mkt men det är ju bara kul ;)
Jag tycker att veckorna bara susar fram vad tycker ni för i morgon FREDAG nice asså <3
Sedan skulle Emmi hem p.g.a ridning och då gjorde Tovis och jag massor av tävlingar t.ex. skulle vi se hur länge vi kunde stå på ett ben och det blev 4, någonting och sen hade vi kramp :-)


Sedan gick vi ut i mörkret och.... det är så att jag och Tovis tycker att det är kul att skrämma upp oss själva så vi sprang ut och flummade lite och det var bäck-mörkt och då så kom en katt och sprang efter oss och vi typ garvade ihjäl oss och vi sprang Tovis skrek mest och sa VÄNTA! VÄNTA! det var as-kul men det var en jättesnäll katt som heter Sudden asså Tovis grannes katt ;)




Nu dricker jag te vi ses <3
 Mitt underbara o goda te ;)

 Jag nu lite suddig bild men men...


//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar