tisdag 2 augusti 2011

Bilder i lass, + superdag :)

Hejsan <3
Här kommer bilderna från Allsång på Skansen och lite bilder från idag då jag var med Allan<3 vi har typ mest badat! :)
Måns Zelmerlöw <3

 Eric Saade o Måns <3

 Hoffmaestro dom var fan as-bra! :D

 Måns Zermelöw och kören :-)


Hoffmaestro <3

 Kameramannen :)


 Badade fossarna lite :)

 Segla mmmmh <3


Allan<3

 Jag (PEACE) <3

 Sjögräs mums elr vaddå :)

  Set ut som om att jag är rädd för nåt (HA) :)

 Landar som en ängel <3

 WIHOO elr vad! :D

 Precis landat :)

 Där med! :)

OMG SUPERMAN! :D

 Skulle precis hoppa :)

 Man ser mitt huvud under ytan (Swimmi fish) :)

 Skulle se ut som jag satt ned men dansar holla holla dans! :D

 Och hopp iväg :D

Run Run and away! :)
Ska kanske vara med Allan<3 i morgon igen men vet inte. 
NU tv och läsa! :D
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar