söndag 14 augusti 2011

Middag+efterätt=gott! :D

Hejsan <3
Idag har jag varit med Julia igen och vi har bara varit i några timmar för jag skulle på gym och så men vi har ritat och kolla tv och tagit ett dopp i havet och hoppat studsmatta! :)
Sen så har min ÄLSKADE mamma lagat middag som var utsökt och nu blir det efterätt och filmen Wild dogs med mamma! <3
Jag ska också på matlagningsläger med Tove i morgon och det ska bli as-nice.
Och på fredag troligen shopping med farmor asså det är hennes födelsedagspresent till mig dårå och jag fyller år den 24 Augusti! :) :D <3


//Strössel <3
 Middagen som var:Kantarell sås med kantareller och pasta med parmesan och basilika i! :)

 Efterätten är en bakelse som är:vit chokladmousse och bär och mandelbotten! :D

 Love! <3

 Thumb upp! :)

 En Bild från i fredags när kisse sover (han är världens sötaste kissemiss! <3

       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar