tisdag 23 augusti 2011

My Birthday :D

Jag bara ÄLSKAR att få säga att jag fyller 12 år i morgon och jag längtar ihjäl mig!!!!! <3
Jag kommer inte blogga i morgon då eftersom att mormor, morfar och min morbror kommer till os och ska fika med tårta och jag vill inte sitta vid datan på min födelsedag eller vem vill det! :)
Jag kanske faktiskt inte bloggar på 1 2 3 kanske 3 dagar för att skolan börjar också i morgon och sen måste jag vänja mig med det hela men jag kanske bloggar på Fredag eller Torsdag vi får se! :D

Jag kanske visar vad jag fick någon dag och jag måste lägga upp nagel-bilderna idag också då skriver jag 1 paret och 2 paret och så men då skriver jag vilket par som jag ska ha på mig asså om det blir 1 paret osv.
Men jag funderar över 2 eller 3 par och vilket som jag ska ha på mig men det fixar sig! :)

Jo jag ska också vara med Allan <3 min brallan idag och vi ska följa med hennes storebror när han ska köpa jeans men vi kollar omkring själva! :)



//Strössel <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar