lördag 20 augusti 2011

Shoppingen från igår! :)

Hejsan <3
Igår var Tove och jag först på läger sen kom farmor,mamma och pappa och vi fikade på lägret (hade bakat).
Sen åkte farmor och jag och shoppade asså mamma,pappa och Tove var ju där men inte med os vi shoppade i kista centrum ett centrum som jag rekomenderar! :) <3 :D
Här kommer Bilder! :)


 Köpte en mörk lila eyeliner på kicks! :)

 Den ser ut så här fast mörkare.

 Köpte äkta silver örhängen superfina! :)

 Köpte ett halsband på Accessorize med en fågelbur ett pärlhjärta och ett glashjärta och en vit liten duva! :)

 LOVE IT! <3

 Sen från Accessorize så köpte jag också det här halsbandet med en bok en penna och en blomma och en grön-vit rosett! :)

 Det står i boken These are the days we are the times! :)

 Sen från Accessorize så köpte jag en anteckningsbok men använder den som dagbok! :)

 På sidorna inuti har den rosor och 

 frimärken.

 Den har som ett pennskrin inbyggt i dagboken! <3

 Köpte på The body shop SWEET LEMON body lotion använde lite i går luktade så gott! :)

 Från Kappphal en väst med fejk päls kommer ha mkt i vinter och höst! :)

 från Glitter så köpte jag en sjal med detta mönstret på. :)

 Har små tofs saker som hänger ned också. :-)

 Från HM ett par mjukisbrallor som är jättetunna. :)

 Strå på brallorna 58 West Street! :D

 Köpte på KIcks en Clinique mascara hade en förut men pajade. :-)

 Den är så här liten. :)

Det här var min födelsedags-shopping med farmor TUSEN TACK till världens BÄSTA och COOLASTE farmor!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar