lördag 6 augusti 2011

Godis,Allan mm... :D

Hejsan <3
Idag så har jag varit med Allan<3 och först så gick vi till ICA och hon köpte 6 klubbor och en lakrits sak och jag 5 klubbor och en mini choklad sak MUMS! :D
Jag och Allan<3 har varit i Täby Centrum också och jag hann inte äta lunch innan jag skulle till Allan<3 eller rättare sagt så åt jag precis frukost innan jag stack ditt men jag blev så hungrig i täby centrum så jag skakade så jag och Allan<3 åt en cheese burgare på donken och sen blev det bättre! :)
Allan<3 köpte lite saker till sin lillasyster som fyller år snart och sen på Glitter så köpte hon en påse med saker i som man inte ens visste vad det var i påsen men hon köpte den för 50 kr och igentligen så skulle sakerna separat kostat tillsammans 500 kr! Men i påsen så fick hon 2 armband, 2 halsband, 1 sjal och 2 par örhängen och nånting mer som inte kommer upp i huvudet..... :)
Jag ska kolla vidare på en James Bond film nu!
BYE BYE!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar