söndag 21 augusti 2011

Mitt kalas! :)

Hejsan <3
Idag har jag haft superkul med vänner och allt för jag har haft kalas på Skansen!
Vi åt Cupcakes och chokladbollar och massa mer men vi kollade på olika djur också men jag tog flera 100 bilder men jag laddar bara upp några.
Jag visar också mina presenter i detta inlägg jag fick massa fina underbara presenter av alla mina kompisar! :)
Mina föräldrar var där också tusen tack till dom som betalade allt och fixade! :D <3 :)
 


 Fina kompisar man har. :)

 Kompisar! :)

 Julia <3

 Jag öppnar paket! :) <3 :D

 Jag får aldrig upp paket. :)

 Allan <3 knyter skorna.

 Fin min Allan <3 (haha)

 Min lilla skratttjej! :D

 Varg! :)

 FAKTA



 Jag är så liten jämfört med en björn OMG! :)

 Älg kalvar <3

 Säl :-)
 Det gick fria påfåglar och andra djur överallt :D

 Här kan man samla in nappar till kattungar! :)
 Kaniner <3

 Getter :)

 Nemo-fiskar

 Av:Nicole fick jag  dom här örhängena från Glitter ASNICE <3

 Och 3 kr.

 Av Alice: ett brav med ett presentkort på hela täby centrum för 200 kr och ett mini kort inuti! <3

Av Anna:Presentkort på SF bio för 200 kr! :)

 Och ett kort av Anna :D

 Av Tove:ett brev med massor av kort och roligt i :)

 AV:Nicole ett lång långt halsband med pärlor och saker! :)

 AV:Nicole en bok sem heter, Tjugo år två människor EN DAG.

 AV: Tove andra sidan av brevet.

 AV: Tove nagelklistermärken :D

 AV:Nicole kort :)

 Sedan tog jag lite glasbitar från Skansens glashus asså det fanns såna utomhus ist för grus ASCOOLT! :D

 Sen köpte Allan <3 godis och jag smaka! :)
Det är SALMIAK :)
//Strössel <3



4 kommentarer:

  1. du har glömt att visa min present ;)

    SvaraRadera
  2. jag vet men jag gör det sen! :)
    Asså jag märkte det.

    SvaraRadera
  3. hahaha fin jag e på foton ;) // Toveeeeeeeee

    SvaraRadera
  4. Jag har börjat blogga på blog.se

    Min blog är: http://horzelover.blog.se/

    Kram Toveeee :) <3<3<333

    SvaraRadera