söndag 7 augusti 2011

Shopping! :D

Hejsan <3
I morse så väckte mamma mig sen så åt jag frukost sen tränade mamma och jag och sen lite handling men asså jag köpte i Täby en såndär "överaskningspåse" och här kommer lite bilder!
 Här är mitt älskade halsband I LOVE IT!

 Det har pärlor och är lila som ni ser.

 Med ett stort silver hjärta BIG LOVE!

 Fick en grå as-lång halsduk kommer ha den i höst/vinter hela tiden jag hade den i dag lite när det regnade och var ruggigt men den värmde på en gång. BIG LOVE! <3

 Har som tuffsar längst ned.

 Fick ett halsband med strass LOVE IT! <3

 Fick en hår/brosh grej med fjädrar och är en grå jättefin blomma! :)

 Här är baksidan en hårknipp-sak och en nål.

 Jätte-fina örhängen med pärlor och sånt! <3

 Kommer ha mkt användning för. :)

 Silvriga armband.

 Ett tjockt kedje armband! :D

 Och nyss drack jag upp mitt te som jag rekomenderar som heter:St petersburg och det är ett Kusmi tea! MUMS! :D


Jag ska till Allan<3 i morgon var där i dag också men nu blir det läsa elr nåt.
PS: det har spöregnat i dag hela tiden asjobbigt!!!
Fast jag och Allan<3 tog en liten promenix sen och det var skönt! :)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar