lördag 3 september 2011

Bloggpausen över! :)

Hejsan <3
Jag har inte försökt att undvika att blogga men jag har läxor i franska o varit med kompisar och haft skolfoto tror det gick bra men men.... :)
Idag ska jag till moror och morfar så jag kan inte blogga idag till imorgon eller bara i morgon men asså sen börjar ju skolan så då ska jag försöka att blogga för asså jag har inte riktigt tiden men jag ska försöka! :D


Ett tips på tv6 är fab 5 ett pogram om gay killar som hjälper en eller några till bättre förhållanden asså mellan en kille o tjej och dom fixar det och deras hem! :)
Kollar på det nu.

Jag ska ha det underbart hos mormor och morfar har inte träffat dom på över en vecka vilket är mycket för mig för vi träffas hela tiden underbart, underbart! <3<3333333333

//Strössel <3
 Bjuder en Bild på mjau nemen kissemiss! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar