söndag 11 september 2011

World Trade Center! :( :(

Hejsan :(

Idag är det 10 år sen World Trade Center och det var förfärligt men på tv1 så är det ett program om det och jag kollar det nu så hemskt! :(
En av killarna som pratade hade lite bilder med sig han tog lite bilder han var där tror jag :( Men överlevde! :)
Han tog inte alla bilder men några sen fotade jag från google och lite sånt! :P

Här kommer lite bilder <3
 HEMSKA SAKER!!!!!!!!!! :(

 Kolla allt damm :(

   Underbara soldat som kämpar! :)

 Hemskt! :(

 :( :(

 Ahhh verkligen..... :(

 Jag blir så LEDSEN och ARG!!!!!!! :(

 HAN HOPPAR!!!!!!! :(

 Ett till flygplan! :(

 EFTER! :(

 Jag ska vara med Allan<3 idag och vi ska nog se filmen också och sörja! :(

 Kolla hur mycket rök! :(

 AAAAAHHHH! :(

 JÄVLAR!

 NOOOOOO!!!!! :(

 NEJ! :(

 Stackarna :(
Ta en tyst minut idag! :)

//Strössel <3

1 kommentar:

  1. ;( ;( ;( ;( Det var så mkt rök att man såg den från rymden!! :( En tyst minut för de som dog...

    SvaraRadera