måndag 26 september 2011

Hellu! ;)

Hejsan <3
Idag äre Måndag japp Måndagar är väll Måndagar och jag har varit med Emmi, Tovis och Julisen och vi var hos Tovis först sen gick vi till Julisen och vi skrattade hela tiden och hade de BÄST.....   :)
Jag ska ha franska i morgon och jag har tränat på läxan inte jätte-svår men men....
Jag ska med mamma till bushållplatsen och hämta mamma nu jag mobilbloggade i morse men vet inte om det kom upp på bloggen har inte kollat än men jag behövde gå in för fröken öppnade dörren och jag vet inte ;P


Nu kollar jag Simpsons ni vet jag köpte ju det igår är på andra skivan nu as-bra det är!!!! :)


Jag ska bara tipsa om några bloggar: horzelovers.blog.se            Tovis blogg :)
                                                        jbfaan.bloggo.nu                  Allans<3 blogg :P
                                                        juliaslife.bloggo.nu              Julisens blogg :*
                                                        fokis.se                                 Fokis blogg hon e så söt! <3
                                                        ja typ de men men nu ska jag åka see u later alligator ;)








//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar