lördag 24 september 2011

Te dags ;)

Hejsan <3
Idag har jag varit med Julisen och vi var hos henne först fram till lunch sen har vi hoppat 70% av tiden men det var bara kul förutom att Julisen fick sitt eget knä i facet :(
Men efter lunch så cyklade vi till mig och vi har haft kul vi spionerade på pappa ganska mkt vilket var kul men jag hade en klänning idag som var röd/orange och han såg os verkligen inte ;)
Men jag ska nog hålla på med datan nu och dricka mitt te jag älskar att ta ett bad frächsa upp sig lite sen dricka te och ha mys mys :)
Min katt var busig i dag han lekte och brottades med pappa o brorsan och ja han var urgullig jag älskar min katt så mycket han är verklign min bästa vän ni förstår nog om ni har en katt asså hunden är inte människans bästa vänn det är kittekatten <3 ;) :) :D :* .......
 Bara ÄLSKAR domma hära skorna omg mina <3.




//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar