söndag 25 september 2011

Loppis glad tjej :)

Hejsan <3
Jag har varit med Allan<3 och vi har kollat film och så men men....    ;)
Sedan har vi varit lite barnvakt med mina grannars barn fast det blir aldrig riktigt barnvakt för det är liksom kul ;)
Sedan var vi på loppis och jag köpte lite saker som det kommer bilder på nu :D
 En adressbok ................... fast klistermärkena har jag satt ditt :)

 En tavla som jag köpte från min bästa kill-kompis och hans pappa för 50 kr och han hade köpt den för typ 800 kr så yey!!!!! :D Jag gav den till mamma o pappa <3

 En kopp för 10 kr och pengarna går till Barn-Cancer-Fonden <3

 Fina detaljer ;)

 Köpte Simpsons tredje sesongen och den kostade 25 kr och jag kollar nu as-bra :)

 YEY! :D

 Sen fick man ta hur många tidningar man ville och jag tog en som heter Julefrid och har bakrecept och sånt i ;)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar