lördag 10 september 2011

Massage o shopping = BÄST! :D

Hejsan <3
Idag har jag varit på massage och shopping och det var så jävla härligt att bli masserad av en proffs masserare och det var så skönt och jag njöt och hon hade oljor som luktade HIMMEL och hon var trevlig och förut hade jag lite ont i nacken och ryggen och tada! BORTA! :D <3 :)


Sen åkte vi till Täby-centrum och mamma, pappa, faster Lisa och jag shoppade massa fina grejor men sen åkte Lisa och pappa och hämtade brorsan efter hans dans och sen fikade tintin och pappa medans Lisa, mamma och jag fikade i Täby-centrum eller fikade och fikade vi åt mackor och drack gott! :) <3 :D


Men här är bilder på vad jag shoppade! :)







 Facelook idag <3
 Av Lisa: Rosa glittrigt läpppglans supersnyggt! <3 :)
Har provat det och jag LOVE IT! <3


Av Lisa : ett lila glittrigt läppglans  och jag har provat det och det är jättefint :)
 Av Lisa: ett till läppglans som är champange-färgat med massor av glitter i jättefint och jag har också provat det och sitter jättelänge! :)
Det är så här litet jättebra att bara slänga ned i väskan på farten! :)


 Av Lisa: ett nagellack som är i färgen Glacier 323 och är rosa-lila och är så fint LOVE IT! <3


 trosor :)


bh :)


 Av Lisa: halsband med en fågel och jag LOVE IT <3


 en kofta som är grå-vit och jättefin :) Köpte den här koftan med presentkortet av Allan<3 :)


 Och har en rosetter som fickor och diamanter som knappar :)


 Och svarta jeans <3


 En röd kort kort kjol as-snygg! <3 :) :D

Köpte allt med Lindex present-kort utom kjolen som jag köpte med egna pengar och presentkortet Av Allan<3 o presenterna Av Lisa <3.

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar