fredag 9 september 2011

Tjolahopp! :)

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan och jag är lite förkyld aja..... :(
Men i dag också efter skolan så var Emmi och jag och vi var hos Emmi och vi åt mellis och flummade jävligt mycket men om ni bara skulle se Emmi och jag så skulle ni nog bli lite förundrade över våran ``väldigt´´normala humor men aja jag älskar dig gumman <3 Men vi gick senare ut med 2 söta hundar eller vi tränade dom med hopp o sånt! :)


Men imorgon vet jag inte om det blir någon bloggning för jag ska på massage och shopping ska bli as-kul! (2 av mina födelsedagspresenter)


Men snart blir det ett avslappnande varmt bad och sen äta chokladpudding med hallon mousse! :)
 Ett littet gott recept såhär en fredagkväll :) 
Ha det gott! :)






//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar