söndag 4 september 2011

Toppenhelg :D

Hejsan <3

Igår åkte jag till mormor o morfar och jag sovde där och vi åt gott både till middag o efterätt och hade trevligt vilket var mysigt! <3
Men idag så kollade vi på flygplans o bil utställning och det var en av dom coolaste sakerna detta år asså ett plan som var 50 år gammalt och var större än ett sas-plan flög aslänge utan några somhelst problem :D
Sen var det plan som släppte rök efter sig o massa massa mer jag ska nog gå nästa år också och vi åt go grillad korv och tog lite lotter också haft en underbar dag också ganska trött fter allt kul men nu äta macka och sova ha det gött igelkott :) :D <3

//Strössel <3

 Har också målat naglarna med mitt nya nagellack som jag fick i födesledagspresent <3

 Heter: Seniorita Bonita (stavaS) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar