tisdag 20 september 2011

Vaccinet jävlar ;)

Hejsan <3
Jag har varit i skolan idag och då tog vi vaccin eller spruta men tjejerna tog först och jag blev först av alla tjejer kul men men....       Man fick ett glas saft efter och ett gelé-hjärta mums-fillibaba :)


Men sen efter skolan gick Allan<3 och jag med hennes lillebror och lillesyrra hem till henne och vi gjorde lite saker och hon köpte choklad till sin mamma som fyller år i morgon Grattis Grattis, Allan<3 hälsa ;)


Jag fick reda på att vi ska till Tenerifa i vinter as-nice och då blir det shopping, bad, glass, sola och vi ska bo på ett as-fint hotell med stor pool och massage finns tilgänglig och en massa massa mer och jag längtar OMG! Ilovethat<3


Jag ska kolla lite tv Idol är inkluderat och sen vet ej? Men jag ska träna i morgon om jag inte har för ont i armen asså jag tränar istället för innebandy eller nåt jag tycker att det är roligt på gym men men.... jag skriver mer i morgon (tror jag)   




//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar