söndag 13 november 2011

Farsdag :D

Hejsan <3
Idag så är det Farsdag och det är ju jättekul och bra och på morgonen så gav jag pappa 2 st presenter vilket var en dalahäst som jag har gjort på träslöjden och är vit med ett rött hjärta på ena sidan och på andra sidan så står det DAD med röda bokstäver :)
Sedan så fick han en grej som man sätter på väskan och om man tappar bort den så står address och sånt på den ;) och den är i läder orange läder :)
Men snart kommer Julisen och jag är så happy för att det finns en adventskalender på The body shop och den billigaste kostar 800 kr och sen finns det en för 1000 kr och den dyraste för 1200kr så ganska dyrt men så värt det och jag ska köpa någon av dom tror jag :D (happy-face) 
Men nu kollar jag lite tv och kollar på snobben så söt han är asså och jag dricker smoothie :)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar