måndag 21 november 2011

snö var är du? :O

Hejsan <3
Jag längtar som jag vet inte hur jag ska förklara det men jag älskar vintern och det är så mysigt med snön och den borde ju komma snart men var är den då?????  :(
Jag gillar snön och vintern mer än sommaren för tänk en härlig Julaftons morgon och dricka varm choklad och då kollar man ut igenom fönstret och där singlar det ned stora vackra snöflingor och så kollar man på marken och där är det fluffig, kristallvit glimmande snö..... :) <3


Jag längtar så mycket till Julafton och ha det mys mys hos mormor och morfar med familjen och sedan 3 dagar efter Julafton så flyger vi till Tenerife och är där i 2 st veckor så nice eller vad???? <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ;) :)


Jag har precis tränat min franska-läxa men den var ganska så enkel så jag är klar med det check! (happy-face)


Nu ska jag tänka på snö ist för regn....



//Strössel <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar