fredag 25 november 2011

Fredag!

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan och vi hade idrott och jag har varit lite med Emmi och sen kollade mamma, pappa och jag på Vampire diares så bra OMFG! :)
Men nu ska jag ta ett långt varmt skönt bad :)


Men i morgon så ska jag på fokis klädkollektions visning och det kommer bli bäst sen så ska jag och familjen se brorsan på hans dans och i övermorgon är det första Advent men var är snön snälla snö kom nu hela Sverige har ju väntat!!!!!! :(


Sen när jag kom hem från Emmi så fick jag av pappa ett Sketch pad asså ett skissblock och det ska bli roligt att designa och rita i ;)    Tack pappa love u <3


Men för några dagar sen så kollade jag på mjölkpaketet och där stod det att man kunde göra Polly-fluff asså polly godis med grädde och frukt och det måste alla läsare prova helt AWESOME! :D
Här kommer Bilder :-)


 Tack igen pappa <3

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar