onsdag 16 november 2011

mini shopping (happy-face) :D

Hejsan <3
Idag efter skolan så gick jag hem till Julisen jag hann bara äta mellis typ och sedan hämtade pappa mig och vi drog till gymmet och det gick jättebra och det var kul så thumb-up :)
Jag och pappa kollade efter täckbyxor till vintern och till på fredag för då ska vi till skridskohallen med klassen men vi hittade 0 saker där :(        (sad-face)
Men sen åkte vi till underbara HM och där kollade vi lite och sen kom pappa med världens finaste kappa som jag ha längtat efter en kappa i min smak=söt och fin så det blev att köpa den och lite Julklappar men här kommer en bild och det är jag som har på mig den :)
 (Happy-face) Jag gillar den lite gammeldagsa designen på den och lite vintage i också :)
Den är lilla inuti och jätteskön.
Ska läsa nu så vi ses :)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar