onsdag 30 november 2011

Nu är det Jul igen och nu är det Jul igen...... ;)

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan och det var väll ok jag menar en vanlig Onsdag efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte till gymmet och det gick jättebra jag kände hur det gick bra!


Men i morgon börjar Julkalendern och jag har en chokladkalender och en tvkalender som alltid :D
Men i morgon så ska vi i familjen till brorsans dansuppvisning igen fast han är ju så bra på det så kul blir det jue iaf ;)
Sen ska vi shoppa lite med familjen och sen hem och bara slappa asså trötta blir man nog :)


På söndag = 2 Advent så ska kanske farmor och jag Julshoppa asså det är min Julklapp från henne ist för att få paket så får jag shoppa för en 1000 lapp eller något och sen så är man as-glad så jag ska ringa henne i morgon och sen blir det väll bestämt <3 :) :D


Nu ska jag sova så Godnatt till er läsare! <3

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar