onsdag 23 november 2011

Nemen hejsan ;)

Hejsan <3
Idag så har jag varit i skolan och då gick brandalarmet med jag fick ingen panik jag började garva och alla sprang ut i panik förutom några av killarna och Tovis och jag och det gick bra men jag blev lite förvånad av att jag inte greps av panik för jag tål inte brandalarmsljudet asså fy vad hemskt kan dom inte BYTA!!!!


Men vi ska köra en grej i skolan det är en Julkalender typ... man ska köpa en grej för högst 30 kr sen så ska vi lotta namn för varje dag till den 18 december för att vi är 18 st i klassen och sedan får man en helt enkelt en present av någon i klassen helt random och det ska bli jätteroligt vi körde samma sak i 3:an men det var för ett tag sen så aja... :)


Det är första Advent på Söndag och första December på Torsdag nästa vecka så Julkalendern next eller 
vad?? <3 :D



//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar