lördag 5 november 2011

Home ;)

Hejsan <3
Nu är vi hemma och har varit det ett tag men på vägen så åkte vi till en Kyrkogård där några av våra släktingar är begravda för det är ju allhelgona-afton och jag ritade ett kort/täckning och sedan tände vi 2 st ljus och fikade sedan på Sockenstugan och jag tog en smaskig bulle :)
Men när vi skulle åka från Sälen så hittade vi inte våran Systemkamera och vi letade i Centrum också men dom hade inte fått in någon kamera så vi åkte hem utan våran Systemkamera och pappas Läder-handskar är också borta och pappas keps är borta och hans fin, fina bruna skinn-dataväska har pajat så....   men vafan man ska ju vara glad för det man har ;)  :) C:


Här kommer lite bilder från dagen :)
 Men först måste ju min älskling vara med <3

 Min sminkning i dag = min nya eyeliner och en mascara :) 

 På Kyrkogården massor av ljus <3

 Det lysta ut på vägen jättefint :)

 Här är Farfars grav och några andra betydelsefulla personer <3

 Vi tände ljus ;)

 Här är graven <3

 minneslunden men vi ick inte runt för att det var för lång kö :) 

 Cool Bild :)

 Minneslunden där borta :)

 Och ett tips Coca Cola med vanilj-smak dricker den nu och den smakar gott :)



//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar