tisdag 1 november 2011

Sälen here i come :)

Hejsan <3
Idag har jag varit lite med julisen och Tovis och sedan så cyklade jag hemåt för att jag behövde packa för att tidigt i morgon bär det av till sälen jag har aldrig varit där förut men jag har varit i Åre typ varje år ;)
Men det ska bli jätteroligt och jag tror att det blir bloggning som vanligt men jag och familjen har jue semester så.....
Men sen när jag kom hem så fick jag lite ont i magen och sen skarru veta aj aj.... jag fick så ont så att jag bara la mig ned med ett gummihjärta fyllt med as-varmt vatten och nu gör det as-ont asså jag kan knappt gå seriöst jag överdriver inte fy vad det gör ont men aja......    :( :( :( :(
Jag hoppas att det går över till imorgon för att annars blir det jobbigt att åka bil i timmtal.....
Men jag är så Happy att vi ska till Sälen och bo i en fjällstuga och sedan lyxbadhus <3 <3 <3 <3 <3
Men nu ska jag nog gå till sängs snart och försöka sova ;)
    /Strössel <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar