söndag 6 november 2011

Höstlov slut :(

 Hejsan <3
Idag har jag varit hemma men vid halv 2 tiden så åkte mamma, pappa och jag till gymmet och det gick och kändes bra! :D <3
Men sen åkte vi till Arninge och handlade och sedan hem :)
Men maten som mamma gjort var as-god och jag ska bara säga tack till mamma ;)
Men i morgon är det jue Måndag och detta är sista höstlovsdagen eller kvällen!!! men men.....


I morgon får vi iaf goooood mat i skolan = UNGSPANNKAKA! :D 
Det är as-gott och det är ju bra annars så brukar man få bajs-mat i skolan!!! :(


Men jag ska ha en jättegullig outfit i morgon kanske blir en Dagens outfit om jag hinner har ju Franska-läxa  till på Tisdag men om jag hinner så ska jag <3


Nu ska jag snart sova bara fixa lite smått ;)


Är det att skolan börjar?


//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar