torsdag 1 december 2011

Awesome :D

Hejsan <3
Idag har jag varit med Allan<3 efter skolan och vi lånade Allans<3 storasyrras klackskor och vi dansade och så men om vi ramlade så svar: JAAAA! Hahah så kul vi bröt typ benen på dansgolvet! ;)


Men på Söndag så ska jag och Farmor och shoppa! <3
Och det är Julklapppen från henne och det ska bli jätteroligt och jag kommer blogga om det på söndag tror jag :)
Och i morgon Fredag och ha kul och myskväll sedan så ska jag och mamma ha hemmakväll på Lördag och kolla på Bad tiacher eller bara kanske om den inte är uthyrd igen.....   ;)
Pappa, mamma och jag var på brorsans dansuppvisning och det var kul sen åkte vi till en affär och mamma och pappa handlade kläder men ej jag nu ska jag sova byebye <3 PS: idag är det 1 December jättebra <3

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar