söndag 4 december 2011

Överlycklig :D

Hejsan <3
Idag har jag och Farmor shoppat jättekul var det! <3
Jag shoppade för 805 kr och det är jättesnällt av henne att vi gjorde det :)
Jag köpte massor av dyra saker tex som M.A.C smink som kostar jättemycket men här kommer bilder så får ni se :) <3
PS: Jag handlade M.A.C på Kicks och då var det en ny jättesnäll tjej där som sminkade mig gratis för jag undrade hur saker skulle macha (stavas?) till mina ögon :)
 Här hade hon sminkat mig och i verkligheten såg man fler färger.

 Japp så äre :)

 Sen när mamma och jag kom hem hade familjen " Adventsfika :D

 Ljusstaken!

 Fika :)

Änglar! :D

 Och nu till shoppingen...
På The-body-shop så köpte jag ett mini set med soften Strawberry Puree :)
75 kr

 Man fick med Bodylotion, shower gel och en badsvamp :) Allt i miniformat :)

Badsvamp...

 Sedan så köpte jag ett nagellack som har namnet: Designer... the better så fint jag ska ha det på Julafton, asså jag ska göra nya lösnaglar med detta fina glittriga nagellack :) <3
150 kr



 Sedan en brosh från Accessorize, det är en Julgran som jag också ska ha på Julafton <3
55 kr

 Sedan till M.A.C sminket eller ögonskuggorna denna heter: Honey Lust och är så fin älskar M.A.C <3
Brun bronzig väldigt glittrig.
175 kr

 En som heter: Steamy Frost och är en grön väldigt glittrig :)
175 kr

 Och sist en som heter: Trax velvet och är lila guldig love it <3
175 kr
M.A.C är ett väldigt bra men dyrt märke något som jag kan rekomendera starkt :)

Det var allt men jag är så tacksam för allt Farmor, du är en stor del som gör min dag :) <3
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar